2017. október 3., kedd

Eredmények - 2017. október 1.

Mindenekelőtt elnézést kérek a tisztelt Olvasóktól, hogy az elmúlt három hétben csendben voltam, sajnos nagyon leterhelt vagyok, és ez még novemberig bármikor megismétlődhet. Természetesen a tippeket ez idő alatt is folyamatosan írom, bár volt, hogy a feldolgozásuk is gondot okozott az elfoglaltságaim közepette.

Lássuk az elmúlt három hét eredményét!

Ugye legutóbb elváltam a Tips180.com-tól és maradtam a Superbetmennél, melynek új neve SuperTipsMan, ezért a jövőben én is így fogom hívni. Itt elbúcsúztam a tenisz és az ingyenes vegyes tippektől és maradtam a focinál. Ámbátor ennek az elengedését is fontolgattam, de szerencsére az elmúlt 3 hétben magára talált a SuperTipsMan.

2016. október elsején fogtam bele a sportfogadásba, teljesen zöldfülűként, alapvetően a pénzkereset igényével csatlakozva a fogadók széles táborához. Az azóta eltelt egy évben szinte csak sportfogadással foglalkoztam, rengeteget buktam és rengeteget tanultam. Ennek az egy évnek a tapasztalatával 2017. október 1-től vadonatújra cseréltem az eddigi tétkezelési stratégiámat és a bankroll menedzsmentet, melyről rövidesen egy új posztban fogok beszámolni majd, részletesebben is elemezve azt.

A régi stratégiámmal a SuperTipsMan futball tippjei 25 ezer forintról ugyan 3 hét alatt a 387.419 forintos csúcsra értek volna, de azóta viszont elvesztettem volna a teljes bankrollt az addig megszerzett nyereményekkel együtt is, ami ugyebár ismerős a sportfogadás világában. Aztán állandó optimalizációs törekvéseimmel felfedeztem, hogy ha csak a bajnoki meccsekre fogadok a tippek közül, melyek megbízhatóbbak, akkor a csúcs csak 334.186 forinton járt volna, de nem vesztettem volna el a bankrollt: a mélyben csak 37.540 forintig süllyedt volna vissza az egyenleg. Ezek a számok feltételezik, hogy közben nem vettem volna ki semmilyen pénzt.

Viszont az új stratégiámmal visszamenőleg 2017. július 28-tól, mióta a SuperTipsMan labdarúgási ingyenes tippjeit írom, 25 ezer forint befektetésével ugyan csak 42.989 forintig nőtt volna az egyenleg az első három hétben, de közben kivettem volna 12.166 forintot, azaz a bankroll majdnem felét az első három hét alatt, és utána csak 20 ezer forintos mélypontig csökkent volna vissza az egyenleg, a két hónap után 30.026 forintra visszakapaszkodva, mialatt további 11.777 forintot vettem volna ki. Azaz a két hónap alatt majdnem kivettem volna a befektetésem teljes egészében, amikortól kezdve saját pénzt már nem kockáztatok, miközben az egyenleg még így is a bankroll fölé nőtt volna.

Ez persze ízlés szerint kisebb, vagy nagyobb összeggel is megjátszható, így a fentiek csak az arányokra szóló példák, nem pedig az összegekre.

Ezt a stratégiát fogom egy új posztban ismertetni hamarosan.

Emellett hozok egy új ingyenes tippforrást is egy következő posztban, melyet még csak tesztelek, de eddig nyereségesnek tűnik az első egy hónap után, ami a tapasztalataimból ítélve már nem kis teljesítmény.

A jövőben mindkét tippforrást már az új stratégiámmal fogom elemezni.

Jelen pillanatban 2 ingyenes tippforrást tesztelek saját statisztikával, és folyamatosan keresem az új tippforrásokat is. A pénzzel is megjátszott portfólióba csak azok a tippforrások kerülhetnek be, melyek egy hónapig pozitív egyenleget teljesítettek volna, ha pénzzel is megjátszottam volna a tippjeiket. A portfólióba bekerült, de ott tartósan veszteséget termelő tippforrásokat kiveszem a portfólióból, mert a célom egy folyamatosan monitorozott, hosszú távon is nyereséges tippforrásokból összeállított portfólió kialakítása.

A tippforrások tippjeit kizárólag a magyar Tippmixpro.hu portálon játszom meg, így a fenti adatok a magyar ODDS-sal kalkuláltak. Azok a mérkőzések vagy fogadástípusok, melyek nem adhatók le a magyar oldalon, nem szerepelnek a számításokban.

A blog ingyenes és az is marad. Jelen blognak a hátteréről a legelső bejegyzésben olvashatsz:
https://tippnyero.blogspot.hu/2017/07/kirugas.html

Kérlek, ha ismersz olyan ingyenes tippforrást, amelynek jó a teljesítménye, juttasd el hozzám légy szíves, vagy írd be bármelyik cikk aljára kommentben! Köszönöm! Nem mindig tudok a kommentekre egyből válaszolni, de előbb-utóbb mindegyik kommentre válaszolok.

Engem itt érhetsz el: peter(pont)high111(kukac)gmail(pont)com
---
Minden héten értékelem a tippforrások teljesítményét.
Az előző értékelést (2017.09.10.) itt olvashatod el:
http://tippnyero.blogspot.hu/2017/09/eredmenyek-2017-szeptember-10.html
A következő értékelést (2017.10.08.) itt olvashatod el:
https://tippnyero.blogspot.hu/2017/10/eredmenyek-2017-oktober-8.html

Köszönöm a figyelmedet, visszavárlak a jövőben!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése